I dag har jag tagit fram mina Viktväktarböcker och foldrar med en massa goda recept, för jag ska banne mig ha tillbaka min kropp som för tillfälligt, ja, ja även om det rört sig om några år, varit utlånad till en idiot som håller på att förstöra den från topp till tå! Jag är så jävla less att varje morgon, dag och kväll ha ångest över min kroppshydda och rädd för en massa  följdsjukdomar! Jag har varit inne på en liknande linje flera gånger förut och misslyckats men glöm inte att jag har lyckats ett par gånger också, så det finns hopp om livet trots allt, det är jag helt säker på. Så nu till en annan viktig sak! För att jag i lugn och ro ska klara av detta så ber jag er, alla mina barn, andra släktingar och vänner att inte ta upp detta ämne när vi ses för då blir jag distraherad i mina tankebanor, det kommer att  knyta sig i min mage och då kommer det inte att fungera. Jag vet av åtskillig erfarenhet, så snälla, låt mig försöka göra detta i lugn och ro ochvänta tills jag själv tar upp ämnet. För gärna detta vidare till de som inte väntas att läsa min blogg! Tack på förhand!