Nu räcker det med regnandet för i år!

I kväll ska jag köra upp till Kallax airport nära Luleå och hämta hem Anders, Pia och Hampus. Det ska bli spännande och höra vad Hampus tyckte om hela resan.

Holly har skött sig mycket bra när hon varit hos mig och Charlie. I natt har ingen av dem legat i min säng och jag själv sov från cirka halv elva till halv sex i morse utan att besöka toaletten. Det hör till ovanligheterna i min lilla värld.

Har pratat med killen på Minibygg och han sa att renoveringen av mitt badrum förmodligen kommer att påbörjas i början av oktober och sedan ca sex veckor framöver. Så underbart det ska bli när det är klart!

Fick en faktura från Apoteket AB i går som var på 90:50. Har ringt i dag och fått veta att jag köpt en receptbelagd salva den 1:a augusti vid 18-tiden på apoteket på Solbacken. Allt detta stämmer förutom att jag betalade den innan jag gick! Kommer ihåg det så väl och att det var en ung tjej som stod i kassan. Pia och jag var på en shoppingrunda den eftermiddagen. Nu ska det ringas och tjafsas och jag blir så irriterad!

Hampus har blivit tonåring! Grattis igen och tack för ett trevligt kalas!

Jag blir inte klok på varför inte bilderna ligger som jag vill ha dem men ni får hålla till godo ändå!

Ps.

Har talat med en juste kvinna på apoteket och hon avskrev fakturan!

Ds.