I går och i morse dansade jag till zumba/sambarytmer i ca 20 min. och det gav mersmak. Jag skulle bara behöva lite mer svängrum och en cd med dessa rytmer så att jag kan vara i allrummet och dansa. Här i datarummet är det lite för trångt till tonerna från Spotify.

För en stund sedan kom vi in från en kortare skogspromenad. Cirka tre timmar innan vi gick så hade jag tagit en tablett Furix som är vätskedrivande. Hade kissat en hel del men det var tydligen inte tillräckligt för efter ca 15 min var vi tvungna att gå hemåt igen. Efter vägen kastade jag boll till Charlie och vid något tillfälle när jag skulle ta upp den så sträckte jag mig i sidan och det gör ont så in i bomben. Om en tag blir det ett varmt bad innan jobbet och jag får hoppas att det hjälper.

Holly och hennes systrar fyller år i dag. Har tyvärr inte köpt någon present till henne men på vägen till jobbet ska jag gå förbi med en liten tuggpinne. Mamma Charlie tyckte att jag skulle göra det. 🙂