Önskar att jag var lite mer frekvent i mitt bloggande men det kanske blir bättre till hösten? Hoppas i alla fall det.

Det har varit underbara dagar den senaste veckan och det ska tydligen fortsätta fram till lördag då det blir lite regn. Det passar bra då jag ska vara på altanen och skrapa och sandpappra ett par stolar som jag ska måla solgula och sedan ställa  i trädgården. Yvonne på jobbet ska ta med en varmluftspistol i dag som jag ska få låna. Det blir toppen om man är försiktig. Snällt av henne att erbjuda sig.

I förrgår så sådde jag rädisor för andra gången och hoppas att de hinner komma upp till sommarfesten. Isbergssallaten kan snart börja att användas och resten av grönsakerna som dill, persilja, morötter och ärtskidor är också på G.

Snart kommer Lotta och Thomas upp från Stockholm och familjen Cina och Claes från Lidköping. Då kan sommarfesten börja! 🙂 Hoppas att Antonia kommer och hälsar på lite tidigare. Samuel arbetar på Malmön i sommar.

Här kommer lite bilder tagna i juni. Det börjar med Mejas 8-årskalas, Alex/Moröbackes fotbollcup på Myggvalla i Bureå där Alex pappa Magnus och lillasyster Rut också kikade på ett tag,  Anettes och Elliotts besök hemma hos mig och bilder från BB när Elliott var ca 12 timmar gammal.